Zelf uw instrument in topconditie brengen

Vier zaterdagen per jaar organiseert de Nederlandse Pianolavereniging een restauratiedag waar leden onder professionele begeleiding kunnen werken aan hun eigen pianola.

Deze restauratiedagen vinden plaats in Zaal Johanna in Kerkdriel (Teisterbandstraat 9)

Speelt je pianola niet helemaal zoals het moet of ben je bezig met een complete restauratie? Repareer tijdens deze dag je instrument of onderdelen ervan met de hulp van professionals. Je leert hier de kneepjes waardoor je thuis verder kunt met de restauratie.

Voor alle basismaterialen als koffie, lijm en balgdoek wordt gezorgd. Leden dienen zich op te geven bij Marcel Veel. Voor niet leden: je bent van harte welkom eens te komen kijken, neem contact op om de mogelijkheden te bespreken. Het aantal plaatsen is beperkt, vol is vol.

De data* voor de restauratiedagen dit jaar vind je terug in onze agenda.

* De restauratiedagen zijn onder voorbehoud van wijzigingen gepland. Aanmelden is verplicht!