Het proeflidmaatschap komt in de vorm van een cadeaukaart.
Deze kaart is te bestellen bij de NPV (Vereniging voor Mechanische Muziek). Een email aan proeflidmaatschap@pianolavereniging.nl volstaat daarvoor.
Na betaling van € 35,- wordt de cadeaukaart toegezonden naar het gewenste adres, dit kan het eigen adres zijn of het adres van de eindontvanger.

De kaart is vervolgens op de website van de NPV via onderstaand formulier te verzilveren door de ontvanger van de kaart.

De bon geeft recht op 4 bulletins ingaande vanaf het eerst verschijnende wanneer de bon verzilverd wordt. Er wordt na verzilveren een proeflidmaatschap van 1 jaar gestart. Dit is nadrukkelijk GÉÉN volwaardig lidmaatschap in de wettelijke zin. De ontvanger wordt dus ook niet echt lid van de vereniging en hoeft dus ook niet aan wettelijke verplichtingen als bijvoorbeeld tijdig opzeggen te voldoen. Sterker nog, het proeflidmaatschap eindigt automatisch na een jaar. Uiteraard wel met een bericht naar de ontvanger of hij/zij zich wil inschrijven als volwaardig lid van de vereniging.

Verzilveren van de cadeaubon en het starten van het proeflidmaatschap

Middels onderstaand formulier kan de cadeaubon worden verzilverd waarna het proeflidmaatschap ingaat voor de duur van 1 jaar zonder automatische verlenging. Het verplicht tot niets.

De Nederlandse Pianolavereniging deelt je gegevens nooit met derden. Lees voor meer informatie onze privacyverklaring.

Meld je met dit formulier kun je de cadeaubon voor een proeflidmaatschap verzilveren*

*zie de voorwaarden op de cadeaukaart. Dit is NIET het formulier voor het aanmelden op een regulier lidmaatschap.

Vul de kaartcode van de cadeaukaart in om verder te gaan.

de kaartcode kun je op de achterkant van de cadeaubon vinden.
De Nederlandse Pianolavereniging stuurt met enige regelmaat e-mails met betrekking tot pianola's en verwante zaken. Met bovenstaande keuze geef je aan of je deze e-mails wel of niet wil ontvangen. Afmelden kan uiteraard altijd.

Kaartcode onjuist, controleer de code

de kaartcode kun je op de achterkant van de cadeaubon vinden.